Light

Pocsék szívatás

Az egyik legjobbtól.

Eladott sörmennyiségben a harmadik a világon, reklámjai ötletességben mindig dobogós helyen végez több gyártóval szemben. Ezért is döbbenet, miért adta a Heineken a nevét ehhez a semmitmondó áprilisi tréfához.

Az ötlet (nehéz ezt így leírni) a következő: néhány bicikliskosarat lecserélnek Heineken sörösrekeszre jótékony emberkék. A hatás fantasztikus, a döbbenet eszméletlen, amikor a bringák tulajai észreveszik a gonosz cserét.

A zene fárasztó, a kisfilm mintha a hetvenes évekből érkezett volna. A tréfa nem vicces, hanem kényszeredett és álmosító. A legfurcsább, hogy a Heineken adta egy ekkora marhasághoz a nevét (ez már írtuk, de akkor is…).

De, hogy oldjuk valamivel a tompultságunkat, amelyet az előző videó okozott, itt a tavalyi év egyik legjobb sörreklámja a holland cégtől. Micsoda vetélkedő, kérem!!!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik