Light

Skodáék 360-ban

Interaktív Octavia.

A Skoda hivatalos oldalán úgy ír a saját autójáról, mint amely „friss külsejével” is kitűnik. Azt már majdnem megszoktuk, hogy olyan szavak vonatkoznak tárgyakra, mint “szexi” (idáig meg voltunk győződve, hogy csak nő lehet “szexi”), de hogy friss is lehet egy autó, az már érdekes.

A kis kitérő után inkább a mai reklám, amelyhez tartozik majd egy hibátlan ötlet.

Szóval, úgy tűnik, mintha a Skoda összejött volna egy kampány erejéig a Google Magyarországon letiltott termékével, a Street View-val. Ugyan ez így nem igaz, de a lényeg: Skodáék csináltak egy olyan oldalt az Octaviának, melyben valóban az előbb említett Google-termékhez hasonlóan barangolhatunk, de úgy, hogy mindez filmszerű élményt nyújt.

Természetesen azért közben megismerkedhetünk az autóval is, mert a móka és a szórakozás mellett a cseh srácok a gépet is meg szeretnék ismertetni a célközönséggel.

A videó lejjebb – tulajdonképpen bemutatja, mi látható a körpanorámás lapon, a forgó oldal pedig itt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik