Light

Ahogy döntünk, azzá válunk

Válaszút.

Jim Beam – egyike a legismertebb és legkedveltebb amerikai márkáknak a whiskyk területén, és talán az első, amely beugrik, ha amerikai terméket kell mondanunk.

Számos emlékezetes reklámjuk volt, főként a kilencvenes évek végén kapcsoltak rá kis hazánkban is a marketingre. Ekkor tűnt fel az a klasszikus reklámjuk, melyben egy bárban iszogató fickót próbálnak meg átvágni kamu piával. Érdekes, nem egy, hanem több helyen is megtörténik aztán ez vele, ezért érthetetlen, miért csak a magyar vendéglátást szidják, ahol véletlenül előfordulhat (de tényleg véletlenül), hogy egy szelet kenyérért egy ezrest számolnak fel.

Na, de ugorjunk, mivel a mai reklám már nem erre hajaz, hanem filozofikusabb húrokba csap bele, méghozzá egy sokarcú remek színésszel. Willem Dafoet szemelte ki a Jim Beam egy olyan reklámra, melyben az élet dolgairól merenghet és arról, hogy miként kellene az életet megváltoztatni, avagy még mindig a helyes döntés a legfontosabb.

Érdemes végignézni a sötét tónusú spotot, eszméletlenül jól kijönnek Willem Dafoe különböző arcai a karakterekben – érdekes, hogy ez csak egy reklám, de mennyire bele tudja adni magát a szerepébe az amerikai.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik