Light

Megunta a világmárka a kabalafigurát?

Gyorsétterem, lassú csere.

A világ legnagyobb fastfood üzlethálózata mindig is adott arra, hogy jellegzetes legyen a megjelenése, védjegyei, márkajelzései egyértelműek legyenek

A jellegzetes ívelt m betű mellett a cég az alapító Ronald McDonald nevével egy reklám / kabalafigurát is életre keltett, mely hirdetéseiben rendszeres főszerepet játszik. 2006-ban azonban történt valami és Ronald bohócot a képernyőn egész egyszerűen leváltották…

Történt ugyanis, hogy Japánban bevezetésre került a Tomato McGrand szendvics, melyet az ismert bohócra cseppet sem hasonlító hölggyel reklámoztak, a rajongók nem kis döbbenetére. Természetesen a hirdetés nem jött be a McDonald’s -nak, a marketing szakemberek pedig azóta sem próbálkoznak Ronnie-t eltávolítani…

Ajánlott videó

Olvasói sztorik