Kultúra

Kínos hibával jelent meg egy sorozat újsághirdetése

Showtime
Showtime

„Az év legjobb sorozata”, „fantasztikus alakítások”, „briliáns” – írta a New York Times egy hirdetésben a George & Tammy című sorozatról. Az efféle kritikákból vett idézetekkel teli filmes hirdetések önmagukban nem számítanak ritkaságnak (sőt, kicsit túlzásba is viszik a forgalmazók), a gond csak az, hogy a mostani hirdetésben légből kapott idézetek szerepeltek, amelyek sehol sem jelentek meg a kérdéses sorozatról.

A Deadline szerzője szúrta ki, hogy olyan idézet szerepel tőle, amit ő bizony soha nem írt le. Ugyanakkor nem szándékos félrevezetéssel van dolgunk, egyszerű bakiról: a lap úgynevezett placeholder, azaz csak a későbbi szöveg helyét jelző, de nem valós tartalmú idézetekkel kapta meg a hirdetés tervét, nem pedig a végleges, már valós szövegekkel – és végül így, az ideiglenes szövegekkel jelent meg az anyag.

A New York Times persze, amint tudta, orvosolta a problémát, a következő lapszámba már a helyes verzió került be, de ettől függetlenül a hibás lapszám mégis csak teljes példányszámban kint volt a standokon.

A George & Tammy egyébként nem is szorult volna kamu méltatásokra, a kritika ugyanis kimondottan kedvezően nyilatkozott a két countrylegenda, George Jones és Tammy Wynette kapcsolatáról szóló sorozatról, mely Jessica Chastainnel és Michael Shannonnal a főszerepben december 4-én debütált a Showtime-on.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik