Kultúra

A Discovery saját streamingszolgáltatást indít

Mandel Ngan / AFP
Mandel Ngan / AFP
David Attenboroughtól az olimpiáig minden egy helyen. 25 országban indul hamarosan, de nálunk egyelőre nem lesz elérhető.

Újabb erős versenyző lép be az amúgy is kiélezett streaming-piacra, a Discovery ugyanis bejelentette, hogy discovery+ néven elindítja előfizetéses non-fiction streamingszolgáltatását. A közlemény szerint a discovery+ exkluzív, eredeti sorozatokat tesz elérhetővé azokban a népszerű témákban, ahol a Discovery márkák erős vezető pozícióval bírnak – életmód, emberi kapcsolatok, otthon és főzés, valós rejtélyek és bűnesetek, paranormális világ, kaland, természet, tudomány, technológia és környezetvédelem –, emellett magas minőségű dokumentumfilmeket és élős sportközvetítést is kínál majd.

A discovery+ segítségével a valóságon alapuló történetek és életmódtartalmak karakteres és változatos kínálatával globálisan a világ legelőnyösebb szolgáltatását nyújtjuk a háztartásokban és a mobilos fogyasztóknak. Úgy gondoljuk, hogy a discovery+ minden streaming portfólió tökéletes része

– mondta David Zaslav, a Discovery, Inc. elnök-vezérigazgatója.

Az Egyesült Államokban a discovery+ mintegy 2500 aktuális és klasszikus sorozat több mint 55 ezer epizódjával indul a Discovery portfolió olyan csatornáiról, mint a HGTV, a Food Network, a TLC, az ID, az OWN, a Travel Channel, a Discovery Channel és az Animal Planet. A nézők új sorozatokban találkozhatnak ikonikus tévés frachise-zokkal, mint a 90 Day Fiancé (Három hónap jegyesség) és személyiségekkel mint Sir David Attenborough, Amy Schumer, David Schwimmer, Mike Rowe, Chip és Joanna Gaines, Ben Napier és még sokan mások.

Nagy hangsúly lesz a természetfilmeken, a discovery+ kizárólagos streaming hozzáférést biztosít majd a BBC leggazdagabb természettudományi tartalmaihoz, beleértve Sir David Attenborough sorozatát, a The Mating Game-et, illetve a Bolygónk, a Föld (Planet Earth) és A kék Bolygó (Blue Planet) sorozatokat, valamint a digitális The Dodo márkát. De az olimpiaközvetítést is el lehet majd érni a Eurosporton keresztül.

A Discovery a helyi nyelvű tartalmak hatalmas könyvtárán és az élő sporttartalmak széles portfólióján alapuló, közvetlenül a fogyasztóknak szóló szolgáltatását nemzetközi szinten 25 országban indítja el, többek között az észak-európai régióban, illetve Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban, de tervezik Latin-Amerikára és Ázsia egyes piacaira is kiterjeszteni. A közlemény alapján úgy tűnik, Magyarországon egyelőre nem lesz elérhető a szolgáltatás.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik