Kultúra

A Konyhafőnök augusztusban is tarolt

Augusztusban főműsoridőben és teljes napban is újra piacvezető lett az RTL Magyarország a 18-49-es korosztályban. Közleményükben kiemelkik A Konyhafőnököt, mely az elmúlt hónapban is erős nézettséget hozott. A gasztro reality új évada az indulása óta átlagosan 16,8%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton; a teljes lakosság köréből pedig átlagosan 600 ezer nézője volt, a műsor augusztusi 21 adásából pedig mindegyik megnyerte a saját idősávját.

Ennek következtében az RTL Klub augusztusban visszaszerezte vezető pozícióját a 18-49 évesek körében (főműsoridő: 12,5% SHR), miközben a konkurens tévécsatorna havi átlagos főműsoridős közönségaránya kétéves mélypontjára zuhant (7,9% SHR).

A nézettségi siker mellett a nyár utolsó hónapjában az RTL Magyarország kábel portfóliója is erősen teljesített: a hét csatornából álló kábeldivízió 14,4%-os közönségarányt ért el főműsoridőben és megelőzte a versenytárs kábeles portfólióját (13,6% SHR).

Kiemelt kép: RTL Klub

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.