Kultúra
Bruce Willis during World Premiere of "Rugrats Go Wild" at Hollywood in Hollywood, California, United States. (Photo by Chris Polk/FilmMagic)

Bruce Willis reklámjánál vannak ezerszer jobb magyar példák

Jánossy Villő
Jánossy Villő

újságíró. 2018. 04. 22. 14:00

Régen kávét ittam. Nagyon sokat, de ez már a múlté. Váltottam, mert szeretek lépést tartani a trendekkel.

– mondta Bruce Willis abban a Hell-reklámban, ami pár hete jött ki. Egy cikk úgy fogalmazott, hogy ekkora, A-listás világsztárt még soha, de soha nem hozott magyar cég. Ez viszont nem igaz. Annyira nem, hogy mutatunk pár példát, kikkel veszi fel Willis a versenyt.

Mindenekelőtt azonban kötelező újra kielemezni a New Yorkban forgott félperces videót. Bruce Willis a Die Hardból már jól ismert szigorú tekintetével a füstölgő Hell-hűtőhöz sétál, majd határozottan kibontja a dobozt. Ezután mint, aki jól végezte dolgát, elmegy egy igazi forgatáshoz passzoló díszletben a tükörig. Mélyen belenéz a saját szemébe, biccent egyet, és elmondja mit szeret az energiaitalban, miért cserélte le a kávét. Willis iszik egy óriási kortyot, és elhalad a névre szóló széke mellett energikusan, munkára készen. A Hell amúgy az egyetlen magyar cég, aminek sikerült Forma1-es autóra kerülni, annyira sikeres, hogy még a színész is megtagadta a kávét a tuttifruttiért cserébe. De vajon mit szólna ehhez George Clooney?!

Willis egyébként reklámozott már sört, bort, de japán valamit is.

Jockey Ewing magyar motorolajat használ

Larry Hagman 1993-as reklámjában legalább azt illik értékelni, hogy volt koncepció. Ha lenne nálunk Super Bowl, még most is bőven elférne a félidei spotok között a Dallas Jockey-ja, ahogy a Molnál tankolja meg a fehér Rolls Royce-limuzinját. Kránitz Lajos hangján üzente, hogy ő már csak ért az olajhoz, és egészen Magyarországig kellett eljönnie, hogy jó minőséget találjon.

Persze a Jockey Ewingot alakító színész nem csak azért jött ide, hogy egy magyar benzinkúton húzza a fejére a cowboy kalapot. Összekötötte a kellemeset a hasznossal – el elehet dönteni, melyik melyik – és elfogadta Friderikusz Sándor meghívását. Az interjút több mint hatmillióan látták, Friderikusz és Dömsödi Gábor cége pedig legyártotta a videót.

Larry Hagmannek sem ez volt az egyetlen reklámja, szegény még akkor sem tudott kibújni Jockey szerepéből, amikor alsógatyát adtak el vele.

Figo a Szentkirályinál nyugdíjazta magát

A legendás portugál focista, a Barcelona, a Real Madrid és az Internazionale játékosa még 2009-ben vonult vissza, de egy évvel korábban bebiztosította magát, és a Szentkirályihoz szerződött. A reklám szerint focizott és palackozott egyszerre. A nagyjából ötletes koncepció itt is megvolt, ráadásul a hosszú változat több mint egyperces. Ezalatt Luís Figo felvette a palackozó üzembe való szerelését, és munka helyett focizott egy kicsit. Persze aztán rájött, hogy palackozni sokkal jobb, és ment is a kukába a labda, hogy észre ne vegye a főnök.

Jackie Chan bőre az Ilcsitől olyan bársonyos

Az Ilcsi kozmetikumokat gyártó Molnár Dánielné, Ilcsi 2013-ban, 87 évesen halt meg. A krémei még mindig ott vannak a kozmetikusok polcain, és talán Jackie Chan sem váltott. Az 1984-ben alapított cég a világ számos országában forgalmazza a termékeit Japántól Ausztráliáig, Hongkongban pedig Jackie Chan arcával reklámozták a Fekete Szappant. Ilcsi küldött is egyet a színésznek, aki állítólag annyira megszerette a szappant, hogy többször rendelt.

Schobert Norbert </3 Andre Agassi

2014 szeptemberében Schobert Norberték és az Update bejelentette, hogy egy olyan erős, és A-kategóriás sztárt sikerült megszerezniük a termék partnere- és arcaként, akit magyar cég még nem hozott össze. Schobert a 90-es évek teniszcsillagát, Andre Agassit nyerte meg, de az üzleti viszony nem tartott örökké, 2015 decemberében kiderült, hogy Agassival közös megegyezéssel búcsúztak el egymástól. A teniszező többé nem Update. Reklámspot sajnos nincs, de ha ide kattint, találhat egy csodálatos képet a barátság kezdetéről.

MEXICO CITY, MEXICO - APRIL 07:  Andre Agassi attends the Global Champions Tour of Mexico at Campo de Marte on April 7, 2017 in Mexico City, Mexico.  (Photo by fotopress/Getty Images)
Fotó: fotopress/Getty Images

Kiemelt kép: Chris Polk / FilmMagic / Getty Images

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Migrants are transferred upon their arrival onboard a coast guard boat at Algeciras' harbour on November 27, 2018 following their rescue off the Spanish coast. - The onset of autumn, with the cold, storms and fog, has not stopped migrants from crossing the Mediterranean from Morocco to Spain, a journey that has this year claimed the lives of hundreds of youths.
From the heights of Tarifa, veteran sailors work in shifts behind radar screens at the rescue service command centre monitoring the Strait of Gibraltar, through which 100,000 ships transit every year. (Photo by JORGE GUERRERO / AFP)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.