Kultúra

Taylor Swiftet lopással vádolják az új klipjéért

Háborognak a rajongók, akik szerint egy nagy sikerű reklámfilm koppintása az új számához forgatott videó.

A hétvégén került fel a világhálóra a Taylor Swift új slágeréhez, a Delicate című számhoz forgatott hivatalos videoklip, amely azonban sokaknál kiverte a biztosítékot, miután meglehetősen hasonlít a Kenzo parfümmárka 2016-os Kenzo World című reklámjára.

A Oscar-díjas Spike Jonze rendezésében és Margaret Qualley (A hátrahagyottak, Rendes fickók) főszereplésével készült reklámfilm egy lányról szól, aki aki miután kijön az őt untató előadásról, váratlanul bekattan és végigtáncolja azt a pompás belső térrel rendelkező épületet, ahol tartózkodik.

A Kenzo új parfümreklámja még a legtöbb videoklipet is kenterbe veri
A Spike Jonze rendezésében készült videó annyira zseniális, hogy már most megérdemelné az év reklámfilmje címet.

A gondok ott kezdődnek, hogy akárcsak a fenti Kenzo-reklám, úgy a Delicate klipje is egy exkluzív környezetben elveszetten viselkedő lányról, jelen esetben az énekesnőről szól, aki bekattan és elkezd össze-vissza rohangálva furán és vadul táncolni.

A videóban feltehetően önmagát alakító Swift kezdetben láthatóan nem érzi jól magát sem a riporterek, sem a testőrei körében, így aztán némi magányoskodás és egy tükörnek előadott grimaszparádé után nekilendül és előbb az épületben, majd aztán egy metróaluljárón, végül pedig az utcán is táncra perdül.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik