Kultúra

FOX: új tévécsatorna indul Magyarországon

A világ egyik legnézettebb tévécsatornájánál úgy gondolták, megpróbálják meghódítani a magyar piacot is, ők adják például A Simpson család legújabb évadját is.

Az indulás előtti napokban Kovácsné Breuer Zsófiával, a Fox magyarországi PR és marketingvezetőjével beszélgettünk, aki elmondta, a legfontosabb célkitűzés nem lehet más, mint „hogy a nemzetközi tévésorozatok magyarországi felelősévé és az egyik legjobb fizetős csatornává váljanak”. Nem lehet könnyű betörni a magyar piacra, rengeteg csatornából válogathatnak a honi tévénézők.

Tom Riley a Da Vinci démonai című sorozatból

De a FOX olyan nagysikerű sorozatokkal tűz műsorra, mint a The Walking Dead, a Da Vinci démonai, Az Álmosvölgy legendája, a 24: Live Another Day vagy A híd, amelyek más csatornákon nem láthatóak. „Ezen kívül nagyon büszkék vagyunk rá, hogy megszereztük A Simpson család új évadainak premier közvetítési jogait a FOX számára” – teszi hozzá Kovácsné Breuer Zsófia.

Mindenki nagy kedvence, A Simpson család

A legmagasabb minőségű szórakozás

Hogy mi különbözteti meg a FOX-ot a műsorkínálatában hozzá hasonló csatornáktól? Az évek alatt már létrejött egy olyan identitás, amely „mindenhol viszonyítási pontnak számít”, hazánkban is ez a cél. A FOX egyik zászlóshajójának számító világhírű sorozatairól, például az itthon is hatalmas rajongótáborral rendelkező The Walking Dead-ről vagy a 24-ről a csatornánál elmondták, ezek a sorozatok a legmagasabb szintű minőségi szórakozást biztosítják a közönségnek.

Jelenet a The Walking Dead című sorozatból

Több FOX is jöhet

Az egyébként a Telekom hatszázezer háztartásában fogható csatornánál nem tartják kizártnak, hogy a máshol már népszerű, tematikus sport vagy életmód csatornák is megjelennek majd a hazai műsorkínálatban. Hogy milyen igényekkel rendelkeznek a magyar tévénézők és ezt ki tudja elégíteni a most induló csatorna? „Ezt senki sem tudhatja. Épp ellenkezőleg, hiszen így nagyon könnyű dolgunk lenne. Senkinek nincs biztos receptje a sikerhez. Úgy érkezünk Magyarországra, hogy van tapasztalatunk más piacokon, ahol a FOX a kezdetektől sikeres volt” – mondta a marketingvezető, majd hozzáteszi: „reméljük, hogy ez a menü a magyar nézőknek is ízleni fog, mert hiszünk abban, hogy a jó tévét mindenki szereti.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik