Nagyvilág

Elnézést kért érzéketlen hirdetése miatt az Audi

Korábban a témában:

Az Audi elnézést kért egy nemrég közzétett reklámja miatt, melyen egy banánt evő kislány állt közvetlenül a szövegben promózott járművük előtt, írja a BBC.

A Twitteren rengetegen kritizálták a hirdetést, mondván az provokatív és érzéketlen. Egyesek szerint a sofőr például nem is láthatná ilyen helyzetben a gyereket az autó orránál, mások pedig szexuális utalást véltek felfedezni benne, hiszen a banán és a sportautók sokszor a férfi vágy szimbólumai.

Az Audi az alábbi szlogennel tette közzé a hirdetést:

hagyd, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden aspektusban.

A német autógyártó elnézést kért és vizsgálatot indítottak az ügyben. Közölték, fontosak számukra a gyerekek és megígérték, hogy a képet nem használják fel a jövőben.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.