Nagyvilág
People walk by the entrance of the Riff restaurant in Valencia on February 22, 2019. - A woman who died after eating at the Michelin-starred Riff restaurant in Spain may have suffered food poisoning, a local court said. Another 29 people who ate at the restaurant in the three days before her death also developed food poisoning. (Photo by JOSE JORDAN / AFP)

Meghalt egy nő, miután egy Michelin-csillagos étteremben evett

Egy nő meghalt, huszonnyolcan pedig rosszul lettek miután egy valenciai Michelin-csillagos étteremben ettek a múlt héten.

Ana Barcelónak, a valenciai tartományi kormány egészségügyi tárcavezetőjének tájékoztatása szerint a 46 éves spanyol asszony szombaton járt az étteremben családjával, másnap hajnalban pedig elhunyt. Férje és 12 éves fia is megbetegedett.

Az egészségügyi hatóságok 75 vendéget kérdeztek ki azok közül, akik ugyanabban az étteremben ettek február 13. és február 16. között.

Az elhunyt asszony hozzátartozóin kívül még 26-an panaszkodtak hasmenésre, hányásra.

A valenciai tárcavezető egyelőre csak az ételmérgezés gyanúját tudta megerősíteni, mivel a halottkém jelentése még nem készült el, vagyis a nő halálának pontos oka nem ismert.

Az egészségügyi hatóságok hétfőn átvizsgálták az éttermet és kikérdezték a dolgozókat, de semmilyen szabálytalanságot nem találtak. A begyűjtött élelmiszerminták elemzése még nem fejeződött be.

A 2009-ben Michelin-csillaggal kitüntetett Riff étterem ideiglenesen bezárt, amíg nem derül ki, hogy mi okozta az asszony halálát és a rosszulléteket.

Kiemelt kép: JOSE JORDAN / AFP

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.