Nagyvilág
Policemen search the scene after five people were hurt in a shooting in the centre of the southern Swedish city of Malmo on June 18, 2018.



A police spokesman told AFP that the possibility of a terrorist link to the attack had been discounted. Witness were quoted as saying that at least one attacker was armed with an automatic weapon. The police refused to comment on the identity of the possible attacker or attackers.
 / AFP PHOTO / TT News Agency / Johan NILSSON / Sweden OUT

Már három halottja van a malmői lövöldözésnek

24.hu
24.hu

2018. 06. 19. 15:01

Nőtt kedden az előző esti malmői lövöldözés halálos áldozatainak száma, miután egy harmadik sebesült is belehalt sérüléseibe a kórházban

– közölte a svéd rendőrség. Három sebesültet jelenleg is kórházban ápolnak.

Policemen search the scene after five people were hurt in a shooting in the centre of the southern Swedish city of Malmo on June 18, 2018.



One person was killed and five wounded in a shooting in the centre of the southern Swedish city of Malmo, police said, ruling out a terrorist link. / AFP PHOTO / TT News Agency / Johan NILSSON / Sweden OUT
Ketten meghaltak a malmői lövöldözésben
Szemtanúk arról számoltak be, hogy 15-20 lövést hallottak.

A korábbi rendőrségi közlemény két halottról, egy 18 éves fiatalemberről és egy 29 éves férfiról tájékoztatott, akiknek életét már nem tudták megmenteni az orvosok. Három, 21 és 32 éves kor közötti sebesültet jelenleg is kórházban ápolnak. Állapotuk súlyos, de stabil – mondta Stefan Sintéus malmői rendőrfőnök.

Mindnyájan ismertek voltak a rendőrség számára mint bűnbandák tagjai, és mint akik súlyos bűncselekményekben érintettek

– tette hozzá.

A rendőrség gyilkosság és szándékos emberölés ügyében indított nyomozást.

Az Aftonbladet helyi napilap úgy értesült, hogy az incidens egy rendőrőrs közelében történt, így a rendőrök gyorsan kiértek a helyszínre. Hírügynökségi jelentések szerint az áldozatok éppen egy internetes kávézóból távoztak, amikor rájuk lőttek. Szemtanúk az újságnak arról számoltak be, hogy 15-20 lövést hallottak. Egyes szemtanúk szerint a lövéseket egy automata fegyverből adták le.

Van néhány bandaháború, amely feltételezésünk szerint jelenleg is tart, ez egyike azoknak, mondta Sintéus, hozzátéve: a rendőrségnek nem volt előzetes információja egy lehetséges lövöldözésről.

Kiemelt kép: Johan NILSSON / TT News Agency / AFP 

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Szerdán lefagy az ország harmada

Kommentek

Closeup of big gold nugget, finance concept
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.