Nagyvilág

Mennybe megy az RTL

Németországból nézve már a magyar médiaszabadság utolsó bástyája a kereskedelmi csatorna. A Handelsblatt üzleti napilap megint a reklámadóval foglalkozott.

„A magyar főváros sivár déli részén egy McDonald’s és egy bevásárlóközpont között magasodik a magyar médiaszabadság utolsó bástyája” – írja a publicista, aki kiemelte, hogy az RTL többségi tulajdonosa, a Bertelsmann a Deutsche Telekommal ellentétben nem adja fel az Orbán vezette jobboldali populista kormánnyal folytatott küzdelmet a médiaszabadságért.

Azt elismeri a szerző, hogy a magyar RTL eddig főleg olcsó szórakoztatással tett szert jelentős nyereségre, de hozzáteszi, hogy a csatorna a politikai nyomás ellenére független tájékoztatásra törekszik. Ez a viselkedés azonban sokba kerül, évente 15 millió euróba, amennyit egyetlen más médiumnak sem kell kifizetni – áll a cikkben, amiről az MTI közölt összefoglalót.

Gulyás Gergely és Szentkirályi Alexandra sajtótájékoztatón jelentették be, hogy a Szputnyik a legjobb vakcina, a minimálbér nem lesz adómentes, jövő héten átléphetjük a 4 milliós oltási határt, 6 millió beoltottól beszélünk társadalmi immunitásról.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.