Nagyvilág

Új márkát vezet be az Adidas

Újabb versenytársat kap a H&M, a Zara és a fiatalokat célzó többi divatház; az Adidas is belép a piacra, Neo márkájú termékeivel.

A társaság a 12-19 éves korosztályt célozza meg az új márkával, amelytől 2015-re már több mint 1 milliárd eurós bevételt remél. A Neo olyan piacon jelenik meg, amely az Adidas becslései szerint az évtized közepéig 125 milliárd euróra bővül, és így nagyjából kétszer akkora lesz, mint a sportszerek piaca. “Ebből a tortából szeretnénk minél nagyobb szeletet” – mondta Erich Stamminger, a német óriásvállalat márkafejlesztési vezetője.

A Neo az Adidas új stratégiájába illeszkedik, amelynek célja, hogy 2015-re a jelenlegi 11-ről 17 milliárd euróra növeljék a bevételt, és így megelőzzék az amerikai Nike-ot, az első számú sportruházat- és sportszergyártó céget. Ehhez járulhat hozzá az Adidas divatüzletága, amely már most is négy márkát -Y3, Silver, Originals, Porsche Design – futtat, amelyek révén a tervek szerint 2015-ben a konszern teljes bevételének bő ötödét, évi 3,7 milliárd eurót ér majd el.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik