Nagyvilág

Luxusmárkákról tanítanak Monacóban

A Monacói Egyetem ősszel induló kiskereskedelmi mesterképzésében a hallgatók magánrepülőkről, jachtokról és olyan luxusmárkákról tanulnak, mint amilyen például a Gucci.

A képzést egyébként a Gucci és a Ralph Lauren márkák vezetőivel együtt találta ki az egyetem. A 35 nemzetközi hallgató olyan alapvető dolgokról fog tanulni, mint a cipők, az ékszerek, az órák, az autók és a jachtok. A tanulók héthónapos szakmai gyakorlaton is részt vesznek különféle luxusbutikokban.
Nagy szükség van képzett menedzserekre a szakmában.

Amennyiben a vásárlás aktusát maradandó élménnyé teszik, a vevőben kialakul a márkával kapcsolatban egy “hosszútávú érzelmi kötődés” – idézte a projekt vezetőjét, Annalisa Tarquinit a BBC hírszolgálata.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik