“Ez nemcsak illetlenség, hanem egyenesen aljasság” – kommentálta a reklámszöveget Ryszard Czarnecki, a Jog és Igazságosság (PiS) párti európai parlamenti képviselő, aki szerint ez egy tudatos utalás a már “kihűlt” elnökre.
Tovább borzolta a kedélyeket az, hogy Krakkóban a néhai államfő sírját őrző Wawel-dombnál is kifüggesztettek egy Lech sört reklámozó óriásplakátot, rajta a kétértelmű szlogennel.
A sört gyártó cég, a Kompania Piwowarska azonnal elnézést kért a “szerencsétlen helyválasztásért”, és a tervek szerint hétfőn eltávolítja a plakátot Lech Kaczynski sírja közeléből. A vállalat ugyanakkor rámutatott arra, hogy már a tavaszi repülőgép-szerencsétlenség előtt egy évvel is használták a sokak által ízléstelennek tartott reklámszöveget.