A holttestre az utasszállító futóművének házában bukkantak rá a szerelők, akik először azt hitték, hogy a záró fedél alól egy kesztyű lóg ki.
Miután közelebbről megvizsgálták, kiderült, hogy egy kézfej. Rendőrök jelenlétében lebontották a fedőlapot, s egy holttestet találtak a mélyedésben.
Szakértők szerint a férfi, akinek életkorát 18 és 25 év közöttire becsülik, legalább öt nappal korábban hunyt el. Mivel a repülőgép ez idő alatt járt Niigatában, Pekingben, Szöulban, Habarovszkban, Irkutszkban és Vlagyivosztokban, az áldozat e városok bármelyikében elbújhatott a futómű házában.
Ha pedig a keze nem lóg ki, még sokáig repdeshetett volna a világ körül. Ezt az egységet ugyanis általában csak kívülről, esetleg egy tükörrel vizsgálják, s csak minden 600. repülési óra után nyitják ki.
Volt, aki túlélte
Az ilyen utazást a legtöbb hozzáértő szerint nem lehet túlélni, már csak azért sem, mert a hőmérséklet plusz 35 és mínusz 50 Celsius-fok között ingadozik.
Egy 15 éves permi fiúnak két éve mégis sikerült: bemászott egy repülőgép futóművének kamrájába, elaludt, s csak Moszkvában tért magához.
Viszonylag könnyen megúszta az életveszélyes kalandot: fagyási sérülések miatt az egyik kezén négy ujjat amputálni kellett.