Külföld

Elismerte a képcserét az AP

admin
admin

2008. 07. 30. 18:39

Nyilvánvalóan budapesti zavargásokról készült felvételekkel indult és zárult a CNN amerikai hírtelevízió internetes honlapján szerdán egy ideig látható egyik videofelvétel, amely a Radovan Karadzic volt boszniai szerb elnök hágai kiadatása ellen Belgrádban tüntetők és a szerb rendőrség előző esti összetűzéseit volt hivatott bemutatni. Az AP Televison News elismerte a hibát.

Ahogy azt lapunkban már olvashatták, egy magyarországi rendbontás képeivel illusztrálta a CNN a belgrádi tüntetéseket.
A Cnn.com másfél perces videójából körülbelül 35 másodperc valóban a Karadzic kiadatása elleni szerbiai eseményről közvetít, legalábbis a szerb zászlók és a cirill betűs rendőrségi felirat erről tájékoztat. A felvétel végén azonban az Andrássy utat, a kisföldalatti Bajcsy-Zsilinszky utcai megállóját mutatják.

A CNN forrásként az AP hírügynökséget jelölte meg. A képanyagot készítő AP Televison News londoni irodája az MTI telefonos érdeklődésére elismerte a hibát, amelyet az egyik szerkesztő elmondása szerint korábban maguk is észrevettek, és bocsánatot kértek érte az előfizetőktől.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.