Külföld

A lett tv levett a műsorról egy Putyint bíráló filmet

admin
admin

2007. 12. 03. 11:01

A lett közszolgálati televízió váratlanul törölt hétvégi műsorából egy dokumentumfilmet, amely bíráló felhanggal mutatja be Vlagyimir Putyin orosz elnököt.

Arnis Kupriss, az LTV 7 tv-csatorna műsorigazgatója cáfolta, hogy a sugárzás visszavonása mögött a rigai orosz nagykövetség és a lett külügyminisztérium közbelépése állt.

A váratlan műsorváltozást Kupriss technikai problémákkal indokolta. A csatorna szóvivője az osztrák hírügynökségnek nyilatkozva megerősítette a műsorigazgató közlését. Eszerint A Putyin-szisztéma című dokumentumfilm első részének sugárzása egy meghibásodott videokazetta miatt maradt el szombaton, az orosz parlamenti választások előtti napon.

A francia–német–litván koprodukciós film két része december 7-én és 14-én kerül adásba – ígérte a szóvivő. A dokumentumfilm az orosz elnök pályafutását mutatja be a szovjet titkosszolgálattól (KGB) az orosz állam csúcsáig.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.