A pénzforgalmi többlet (EBITDA) 172,5 millió euróra fogyatkozott a tavalyi első félévi 248,3 millióról, a forgalom 1,04 milliárd euróra nőtt 988,2 millióhoz képest, jelentették a részlegnél szerdán.
Az eredményeket továbbra is a piaci terjeszkedés és a piacmegdolgozás-ügyfélszerzés költsége rontotta: az értékesítés teljes költsége 375,2 millió euróra nőtt a tavalyi első félévi 259,1 millióhoz képest, miközben a felhasználóktól kapott díjak, az árcsökkentés miatt, 253,7 millió euróra fogytak a tavalyi első félévi 296,6 millióhoz képest. Összességében az egy ügyfélre jutó bevétel 15,1 euróra csökkent 15,7 euróhoz képest.
Az első negyedévben a T-Online Magyarország (azelőtt Axelero) 43 százalékos részesedéssel megőrizte vezető pozícióját az internetszolgáltatók között: március végén 21,6 százalékkal több, 277 884 előfizetője volt.