Közélet

Bejelentést tesz a Momentum a kormányzati reklámok miatt

A Médiahatósághoz fordult a Momentum a kormányzati reklámkampány miatt – jelentette be kedden a Facebookon Fekete-Győr András. A párt azt kifogásolja, hogy a reklámok társadalmi célú hirdetésként futnak, miközben Brüsszellel és a „szexuális propagandával” kampányolnak.

A Momentum úgy véli, hogy a reklámok a Fidesz hatalmi céljait, illetve az ellenzéki pártok lejáratását szolgálják, és „a semmilyen jogi kötőerővel nem bíró nemzeti konzultáció kitöltésére is felhívnak”.

Egyértelmű, hogy a nemzeti konzultáció a kormánypárt érdekeit szolgáló »intézmény«, melyhez semmiféle társadalmi, közérdekű cél nem kapcsolódik, eredményeit megtudni sosem lehetett, kizárólag a Fidesz kampányüzeneteit közvetítette, így a közérdekű, össztársadalmi cél megkérdőjelezhető,

olvasható a párt elnökének bejegyzésében.

Kapcsolódó
„Átjön, de nagy hülyeség az egész” – felkavarta az érzelmeket az emoji-kampány
A kabinet egy emojis plakátkampánnyal reklámozza a legújabb nemzeti konzultáció kérdéseit. Megkérdeztük a járókelőket, eljutott-e hozzájuk az üzenet.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.