Közélet választás 2018

Hivatalos: jogsértő volt a TV2 kampánya Orbán mellett

A Kúria szerint is jogsértően kampányoltak a műsorvezetők.

A Hír TV szúrta ki, hogy a legfőbb bírói fórum is megerősítette a Nemzeti Választási Bizottság (NVB) döntését, amely szerint jogsértően kampányolt a TV2 Orbán Viktor és a Fidesz mellett. A médiatörvény alapján hírműsorban műsorvezetőként, hírolvasóként, tudósítóként rendszeresen közreműködő munkatárs politikai hírhez nem fűzhet véleményt, értékelő magyarázatot. Márpedig Andy Vajna tévéje éppen ezt tette.

A választási bizottság korábban megbírságolta a TV2-t, amiért a Tényekben leplezetlenül a Fidesz melletti szavazásra buzdítottak.

Megbüntették a TV2-t, mert Orbán mellett kampányoltak a Tények műsorvezetői
Három és félmillió forintot kell fizetniük a médiatörvény megsértése miatt.

A Kúria korábban helybenhagyta azt az NVB-döntést is, hogy a TV2 reggeli műsora is megsértette a választási eljárásról szóló törvényt, amikor március 29. és április 4. között aránytalanul több megjelenési lehetőséget biztosított a kormánynak, mint másoknak.

A Kúria szerint is túl sokat vendégeskedtek a fideszesek a Mokkában
A TV2-nek  517 ezer 500 forintot kell kifizetnie.

Ajánlott videó mutasd mind

Megfejtették az első tojás rejtélyét

Rákérdeztünk arra is, a tyúk volt-e előbb vagy a tojás, illetve miért voltak az akár többször tíz tonnás állatoknak csupán görögdinnye méretű tojásaik.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.