Közélet
Budapest, 2017. április 1.
Záródnak az ajtók egy felújított orosz metrószerelvényen a 3-as Metró Nagyvárad téri metróállomásán.
MTVA/Bizományosi: Róka László 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû – különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítõje közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt.

Közlekedő Tömeg: most már tényleg életveszélyes a 3-as metró

Vaskor Máté
Vaskor Máté

újságíró. 2017. 06. 23. 11:04

Korábban a témában:

A Közlekedő Tömeg civil szervezet pénteken felszólította a polgármestert és a BKV felelős vezetőit, hogy azonnal vonják ki a forgalomból az állandó hibákkal küszködő, balesetveszélyes és ezért utasszállításra alkalmatlan felújított orosz metrószerelvényeket, és független tanúsító szervezettel vizsgáltassák át azokat.

Ezúttal a reggeli csúcsidő kellős közepén, a Nyugati pályaudvar állomáson szállt meg az ördög egy Moszkvicsot. Az ajtók 12 percen át nem nyíltak ki, a szemtanúk elmondása alapján pedig a vésznyitót is szinte lehetetlen volt elfordítani – elképzelni is rossz, hogy mi történt volna egy valódi vészhelyzetben

– írták közleményükben.

Hozzátették, a szerelvényben ragadt utasoknak sem volt ez egy kellemes reggel, de a helyzetet fokozza, hogy az eset miatt a metró vonalának több mint 2/3 részén kellett buszokkal pótolni.

Tarlós István szerint ne a pletykáknak higgyünk, nézzük meg saját szemünkkel a felújított szerelvényeket, de mi nem látunk mást, mint beragadó utasokat, nem működő vésznyitót, helytelen oldali ajtónyitást, egyre gyakoribb csúcsidei metrópótlást és méltatlan városvezetői kommunikációt. Az ügyfeleket nem lehet a maihoz hasonló félelmetes körülmények közé sodorni, ehhez képest a főpolgármester bocsánatkérés helyett csak gyermekbetegségekre és az ördögre hivatkozik, miközben arról egy szót sem hallani, hogy az orosz céget esetleg megkötbéreztetnék az okozott – több esetben balesetveszélyes helyzeteket is teremtő – károkért.

A Közlekedő Tömeg kiemelte, lett volna lehetőség új, kiforrott, a 21. század minden követelményének maradéktalanul megfelelő metrókat venni, de nem tették.

Akkor most legalább legyenek úrrá a helyzeten: csak független tanúsítói vizsgálat után engedjék vissza az “új” szerelvényeket a sínekre!

(kiemelt kép: MTI)

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2014. március 27.
Vancsura István, a NAV megszüntetett Kiemelt Ügyek Igazgatósága RAPID ellenőrzési főosztályának volt vezetője (j) és Horváth András, volt adóhivatali dolgozó a Levegő Munkacsoport Áfabotrány: kitálal egy volt NAV-vezető címmel tartott sajtótájékoztatóján Budapesten a MagNet Házban 2014. március 27-én.
MTI Fotó: Soós Lajos

Az ember, aki legyűrte a NAV-ot és a NER-t

Kállósemjén, 2018. január 17.
Rendőrök helyszínelnek egy ukrán lajstromjelű AN-2 típusú repülőgép mellett Kállósemjén határában 2018. január 17-én. A repülőgépen 11 bevándorló jutott be Magyarország területére január 15-én este. A rendőrök jelentős erőkkel, nyomkövető kutyák és hőkamerák segítségével terepkutatást végeztek, majd rövid időn belül elfogtak három afgán és nyolc vietnami állampolgárt, akiket őrizetbe vettek.
MTI Fotó: Czeglédi Zsolt

Megannyi rejtély övezi a migránsszállító repülőt

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.