Közélet
plakátpiac out-of-home

Vajna, Habony és Garancsi köre gazdagodott a Magyarország erősödik kampányon

Az év elején az egész országot ellepték a Magyarország erősödik plakátok, a HírTV pedig közérdekű adatigénylést adott be, hogy megtudják, mely cégek szedték meg magukat ebből.

  • Garancsi István cégénél 600 milliót költöttek, az ESMA-nál hatezer lengőkaros reklámot vettek, ami több mint a cég 2015-ös teljes árbevétele.
  • Andy Vajna rádiójának, a Habony Árpád vezette Modern Media Groupnak és a Pesti Srácok nevű portálnak összesen 90 millió forintot fizetett a kormány hirdetésekért.

A három fenti céget megkereste a csatorna, de csak a PS válaszolt. A főszerkesztő Huth Gergely azt mondta, kiadójuk nem azért kapott pénzt, mert kormányközeli, hanem mert sok olvasójuk van.

Dömötör Csaba államtitkár szerint nem ők választják ki, hol jelennek meg a hirdetések.

(HírTV)

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Image: 73884261, Erdei Zsolt, becenevÈn "Mad·r" vil·gbajnok magyar fÈlnehÈzs˙ly˙ profi ˆkˆlvÌvÛ. A Magyar ÷kˆlvÌvÛ-szakszˆvetsÈg elnˆke., Place: Budapest, Hungary, Model Release: No or not aplicable, Property Release: Yes, Credit: smagpictures.com
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.