Közélet

Vajna, Habony és Garancsi köre gazdagodott a Magyarország erősödik kampányon

plakátpiac out-of-home
plakátpiac out-of-home

Az év elején az egész országot ellepték a Magyarország erősödik plakátok, a HírTV pedig közérdekű adatigénylést adott be, hogy megtudják, mely cégek szedték meg magukat ebből.

  • Garancsi István cégénél 600 milliót költöttek, az ESMA-nál hatezer lengőkaros reklámot vettek, ami több mint a cég 2015-ös teljes árbevétele.
  • Andy Vajna rádiójának, a Habony Árpád vezette Modern Media Groupnak és a Pesti Srácok nevű portálnak összesen 90 millió forintot fizetett a kormány hirdetésekért.

A három fenti céget megkereste a csatorna, de csak a PS válaszolt. A főszerkesztő Huth Gergely azt mondta, kiadójuk nem azért kapott pénzt, mert kormányközeli, hanem mert sok olvasójuk van.

Dömötör Csaba államtitkár szerint nem ők választják ki, hol jelennek meg a hirdetések.

(HírTV)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik