Közélet

Akkora az érdeklődés, hogy még 200 millióval megdobják az ’56-os emlékévet

24.hu
24.hu

hírfaragó. 2017. 04. 18. 10:57

Az Átlátszó tavaly augusztusban írta meg először, hogy a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány (KKTTK) összesen több mint nettó kétmilliárd forintot osztott ki közbeszerzéseken.

Egy 400 milliós reklámszerződést Balásy Gyula két cége, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. vitt el, nyomtatott sajtótermékekben, köztereken és online biztosítottak megjelenést a Schmidt Mária nevével fémjelzett emlékévnek.

Az oknyomozó portál észrevette, hogy az uniós közbeszerzési értesítő április 13-i számában megjelent tájékoztatás szerint a KKTTK megemelte a szerződés összegét 599,6 millió forintra.

A nagyjából 200 milliós drágulásra a leirat szerint a „nagy társadalmi érdeklődésre tekintettel” volt szükség „annak érdekében, hogy az ’56-os emlékév megünneplése minél szélesebb társadalmi réteghez, minél hosszabb időtartamban jusson el”.

A Lounge Design készítette korábban a „Ha Magyarországra jössz …” kezdetű uszító kormányplakátokat.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Budapest, 2013. február 14.
Egy recepciós munkatárs a Microsoft Magyarország Kft. székházában, a főváros II. kerületében, a Graphisoft parkban 2013. február 14-én. A magyar kormány és a Microsoft Magyarország Kft. tavaly decemberben kötött stratégiai együttműködési megállapodást.
MTI Fotó: Bruzák Noémi
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.