Közélet

Kapott egy ejnye-bejnyét a TV2

Rápirított a Médiatanács a csatornára.

Felhívásban figyelmeztetik a TV2 médiaszolgáltatóját a jogszabályok betartására. A csatorna ugyanis júniusban egyetlen nap alatt nyolcszor mulasztott el reklámszignált használni egy virtuális sörreklámot tartalmazó időjárás-jelentésnél. Korábban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb jelentéséből az derült ki, hogy  eltörpül a szponzoráció részesedése a hagyományos hirdetésekhez képest. A televíziók műsoridejük 0,06–1,29 százalékát használják e célra.

A vizsgált televíziók – RTL Klub, TV2, Duna TV, m1, m2, ATV, Story4, Viasat6 és a Viva – több mint egymillió műsorpercében több mint ezer cég csaknem 90 ezer támogatói üzenetét láthatták a nézők 437 műsorban, mintegy hat és fél ezer perc időtartamban.

A legtöbb támogatást a TV2 időjárás-jelentése vonzotta, a második helyen végző RTL Klub Reflektor magazin és a bronzérmes Kalandor című műsorszám előtt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik