Közélet
AppleMark

Tagadja a kormány, hogy kézivezérelték a Hír TV-t

24.hu
24.hu

2015. 10. 08. 06:43

A csatorna vezérigazgató-helyettese meglepően nyíltan beszélt erről egy interjúban, azt mondta: hetente jártak hozzájuk eligazítást tartani.

Szerdán a Kreatívon jelent meg interjú Tarr Péterrel, a Hír TV vezérigazgató-helyettesével, aki egyebek mellett arról beszélt, hogy mielőtt kenyértörésre került volna sor Simicska Lajos és Orbán Viktor között, a kormányzati kommunikáció felelősei heti rendszerességgel jártak be eligazítani a Simicska-médiabirodalom vezetőit. Ezeken az egyeztetéseken dőlt el, hogy kit hívnak be, milyen témákat dolgoznak fel és milyen módon, sőt a Tarr által elmondottakból az derül ki, hogy a témákat engedélyeztetni is kellett. A Jobbik például ki volt tiltva a tévéből.

Az Origo ezzel kapcsolatban megkereste Kovács Zoltán kormányszóvivőt, a portál kérdéseire a Kormányzati Információs Központ válaszolt. Azt írták, visszautasítják Tarr Péter szavait, mert „a kormány hisz a demokrácia alapértékeiben, így a független és szabad sajtóban is”. Hozzátették, „értjük, hogy a Hír TV vezetése, mivel tulajdonosuk végletesen szemben áll a kormánnyal, ilyen manőverekkel próbálja újrapozicionálni magát”.

Tarr egyébként arról is beszélt, hogy a Simicska-Orbán szakítás óta nem kell engedélyt kérni a kormányzati kommunikációért felelős emberektől és már témákat sem állítanak nekik „fentről”, amit felszabadulásként éltek meg.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

3275142 01/17/2018 A young woman at a bus stop in Yakutsk. Bolot Botchkarev/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.