Közélet

Egy gyermek megsérült a lakástűzben

Medvegy Gábor
Medvegy Gábor

újságíró. 2014. 06. 06. 19:09

Tűz volt egy X. kerületi családi ház két helyiségében. Percek alatt kiértek a tűzoltók, egy sérült gyermeket mentettek ki az épületből.

A tűz a MÁV-lakótelepen tört ki. A megmentett gyermeket füstmérgezéssel és enyhe égési sérülésekkel vitték kórházba – közölte a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője az MTI-vel.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Passerbys cross a street in the city centre of Cottbus, Germany, 23 January 2018. Cottbus is becoming the scene of ugly attacks between Germans and foreigners. The rage is let out in the nice corners of Cottbus, not in the areas dominated by prefabricated buildings. Photo: Patrick Pleul/dpa-Zentralbild/ZB
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.