Közélet

Tudtak a “rendőrgyilkos” motor hibájáról

Egy már nyugdíjas, és egy még aktív rendőri vezető ellen tett feljelentést a rendőrség a 2009 augusztusában halálos motorbalesetet szenvedett Szegedi Henrik ügyében.

A Népszabadság szerint a két rendőri vezető tudta, hogy éles kanyarban életveszélyes lehet a BRFK-tól kölcsönkapott szolgálati motor, mégsem tettek semmit.

A szolgálat közben halálos balesetet szenvedett rendőr az újabb vizsgálatok szerint azért halt meg, mert a bukócső a kanyarban leért a földre – előbb, mint a lábtámasz.

A motort eredetileg nem rendőri célokra gyártották, a szakhatóság engedélye nélkül alakították át később. Az ORFK még vizsgálja azt is, hogy miért egy kis budafoki céggel kötött szerződést a rendőrség a motorok beszerzésére, miért nem a gyártóval.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik