Közélet

Pirospont: a BKV telefonál

Sziasztok!

Egy óóóriási nagy piros pontot szeretnék adni a BKV ügyfélszolgálatának.

A Moszkva téren vettem észre, hogy nincsen nálam a diákom amiben benne volt a bérletem is. Szerencsére két barátom kisegített és tudtam jegyet venni. Hazaérve mégegyszer átkutattam mindenemet, hogy hátha… Gondolatban végigjártam a mai útvonalakat. Batyi, Déli, Moszkva tér, Margithíd,Árpádhíd okmányiroda, Margithíd, Moszkvatér. Gondoltam biztos az okmányirodában esett ki, holnap benézek hátha.

Este kilenc fele csörgött a telefonom. Egy nagyon kedves hangú hölgy kérdezte, hogy nem hagytam-e el véletlenül egy kék diákot benne egy március 9ig érvényes bérlettel. Mondom de. Merthogy leadták a Batyin és átvehetem a forgalmi irodában holnap. Nem tudtam, hogy hálálkodjam neki, mondta, hogy nem küldik el akkor az akácfa utcába hanem menjek be érte.

És szeretném megköszönni a 112-es busz egyik sofőrjének, hogy az esős borongós nap ellenére bemondta a megállók nevét, és mindig további kellemes napot kívánt nekünk. Mosolyt csalt az arcomra.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik