Közélet

Miért van az Ügyfélszolgálat?

T. BKV !

Az utóbbi időben több tapasztalt és jogos, mások által is felvetett és visszaigazolt panaszt tettem, nyújtottam be mail formájában társaságukhoz, a megadott címen.

Sajnálattal tapasztalom, hogy számos fent sorolt panaszra visszaigazolás, válasz nem érkezett. Igaz, volt korábban úgy, hogy panaszomra jött visszajelzés, hogy ide, meg oda továbbították, vagy, hogy kivizsgálják. De ez volt a maximum, amit eddig ezekben az esetekben tettek. Most már ez sem történik meg. arról nem is beszélve, hogy egyetlen egyszer sem jött olyan válasz, mely valami megnyugtató megoldást tartalmazott volna. Netán közölte volna a cég, hogy a felvetést megoldották, többet nem fordul elő. Ilyen nem volt, s nem lelhető fel leveleikben. Most már a levelek a válaszok sem. Pedig visszaolvasva és közzé téve milyen jó bejegyzések érkeztek Szüts Katalin ügyfélszolgálatos semmitmondó sablonos szöveggyűjteményére. Kár, hogy érdemben nem vagy alig tesz valamit a vállalatuk szakszolgálata rengeteg utaspanasz és kifogás, elégedetlenség, és alkalmazotti túlkapások rendezése, megszüntetése érdekében. Minket érintett, fizető utasokat, panaszosokat pedig már egy udvariasnak tünő, de semmittevő választ sem adnak már.

Miért egy a hozzáállás, miért nem kapunk bejelentésre választ, amikor erre előírás és meghatározás, no meg munkatársak tábora is rendelkezésükre áll?

Várom megtisztelő reakciójukat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik