Közélet

Új hűtési rendszert tesztel a BKV

Pénteken utaztam a 41A villamossal, amely nehézkesen tudott elindulni a Móricz Zs. körtérről, ugyanis az egyik ajtó nem akart bezáródni. Néhány perc elteltével, mikor a villamosvezető rájött, hogy az ajtók többszöri ki-be csukogatása után se fog megmozdulni a hibás ajtó, beszólt a hangosbemondón, hogy „valaki legyen szíves belökni a nyitott ajtót” :) Úgy tűnik a probléma nem egyedi.

Üdv Figyelők!

Néhány nappal ezelőtt az Új Köztemető felé tartottam a 28as villamos fedélzetén a Sibrik út és a Sírkert út között (07.09.24én kb. 16:20kor), amikor egy érdekes jelenségnek lehettem szemtanúja. A 6os számú ajtó megmakacsolta magát és nem csukódott be, viszont a villamosvezető ezt nem vette észre, így egy megállón át kiválóan járt a levegő a kocsiban. A következő megállónál már a többi ajtóval együtt ez is záródott, és nem volt vele gond.

A történethez hozzá tartozik, hogy szóltam a járművezetőnek (nehogy potyogjanak az “emberek” egy forgalmasabb szakaszon), akit ez látszólag ez nem hatott meg annyira, tovahaladt a temetői forduló felé, de nem is ez a lényeg.

Augusztusban a Tatrák Budára vezénylése után Ipari csuklósok kerültek erre a vonalra, amik úgy látszik nem mindig működnek kifogástalanul. De legalább miután a mostani “tél” idején fagyoskodunk majd a mostantól fűtetlen kocsikban, legalább nyáron hűvösebb lesz a Combinonál.

Las-locska

Ajánlott videó

Olvasói sztorik