Közélet

Jegyautomata összefoglaló

Tisztelt blogfentartó!

Pár nappal ezelött fedeztem fel a blogotokat és megtetszettek a felhozott témák és érvek. Sokszor velem is előfordultak kellemetlenségek és az utazás minőséggel kapcsolatos rossz élmények. Egy ilyen kellemetlenséget szeretnék megosztani:

Pár héttel ezelőtt a Deáktéren sz*pkodtunk 22:00h tájban a jegyvásárlással. Mentünk volna kitombolni az éretségi fáradalmait, de a 3mas Metrónál álló ellenőrök és a bezárt jegypénztárak, valamint az egész állomás területén nem működő jegy automaták félórás hátrányba sodortak.

A nem működő jegy automatában “hagyott” pénzt hátra hagyva, úgy döntöttünk, hogy elmeséljük a lent álló “vámpíroknak”, hogy ez nem teljesen korrekt amit a cég vezetősége meg enged, hogy a jegyvásárlásra kihelyezett automaták egyike sem működik viszont lent pedig ellenőriznek.

Válasz erre:

-Bocsánat, de ez nem az én hatásköröm, és különben is miért nem készültek fel az utazásra korábban? -Mikor kellett volna felkészülnöm? -Hát az utazás megkezdése elött-válaszolta az ellenőr teljes nyugodtsággal -Igen, értem, de ez a “felkészülés” megtörtént volna, ha az automaták-akár egyike is-működtek volna! -hát akkor készüljön föl máskor precízebben és komolyabban!!!-ekkor volt az a pont amikor már nagyon elhúztam volna célom felé és már mindenféle dolog kavargott a fejembe. -Hogy készüljek föl? Melegtea, takaró? Elnézést én tudom, hogy ön igazából leszarja és csak a munkáját végzi, de akkor csak annyit osszon meg velem, hogy merre tudnék jegyet venni ilyen tájban? -Nézzen ön már lejött ide és ez már pótdíj köteles min.10000Ft! De működik fent egy forgalmi iroda HA AZ ESETLEG NYITVA VAN MÉG AKKOR OTT lehet venni!

Korrekt volt a fószer, végül is a munkáját végezte. Viszont a nyannyer a forgalminál keményen fellépett és megpróbálta szarba mosni kicsiny magyar méltóságomat. Hasonló szavakkal elmondta ugyan azt amit az ellenőr oda lent, de a stílus ahogy szólt az már tetemrehívó és fölényeskedő volt. Elő adta azt is, hogy az automaták műszaki állapota nem a BKV hibája mert, az üzemeltetésük jogát kiadta egy alvállalkozó cégnek akik karbantartják és kezelik azokat, tehát a közlekedési társaság nem vonható felelőségre.

-Miért nem idejöttek először jegyet váltani?! -Mert nem tudtuk hogy működik ilyen lehetőség. -Hát itt van kiírva…-rámutatott a kólaautomatának tepledő forgalmi iroda aluajtójára amin egy 20x10cm-es retkes matrica “világosította fel” a jónépet, hogy itt bizony jegy és bérlet kapható… -hát ez aztán nagyon figyelem felkeltő… -Uram a túloldalt is van egy-mondta pimasz és alázó fejjel a takarítónőnek látszó iroda vezető, és az ajtó keret másik oldalára mutatott ahol egy kicsit jobban megfakult matrica ugyan azzal a felirattal és ugyan annyira figyelemfelkeltően volt elhelyezve a burkoló lapon… -ennyi? És aki nem ebből az irányból megy a Metró fele?! -Hát………………………………………..Nem tudom……………….megoldja valahogy!

Annyi derült ki számomra, hogy a BKV valamennyit profitál ebből a kommunikációs problémából ami a vállalat és az alvállalkozó között működik…Nem működik->lemegyek, és ha van ellenőr akkor balladás hanglejtésben előadom—persze ha annyira jófej, mint akivel mi találkoztunk akkor működik–>Nincs jegy, levonják a következtetést: visszaeső bliccer->10000HUF zsíros csek->”Köszönjük hogy velünk utaztak. A viszontlátásra”

Velem szerencsére nem ez történt, de nem örültem volna különösebben egy ilyen BKV-s utalványnak! Tanulság: automatából soha mert ezek a mai masinák nem megbízhatóak. Csak a tajparaszt iroda vezetőnél!!!

Bobek3000

Ajánlott videó

Olvasói sztorik