Miután a Google lehetővé tette, hogy bárki szabadon regisztráljon közösségi oldalára, ráadásul a lehetőségre jelentős reklámmal hívta fel a figyelmet, a Google+ forgalma hihetetlen, 1269%-os növekedést mutatott, hogy a frissen belépett 10 millió tagról ne is beszéljünk.
Azonban úgy tűnik, hogy minden csoda három napig tart, és azok a felhasználók, akik szeptember második felében találkoztak először a Google+ lehetőségeivel, pont ugyanúgy reagáltak, mint az oldalt nyáron kipróbálók.
Bár milliónyi internetező regisztrált, a közösségi oldal forgalma napokon belül visszatért a “normális” kerékvágásba, ami a Google+ esetén azt jelenti, hogy gyakorlatilag ugyanúgy senkit nem érdekel, mint a nyilvános regisztráció előtt.
A problémát természetesen a Facebook jelenti, amiről (800 millió felhasználójával) tényleg elmondható, hogy mindenki fent van, aki számít – vagyis nincs túl sok értelme otthagyni egy ekkora rendszert egy olyanért, ami csupán 50 millió tagot számlál. Teljesen mindegy, milyen újításokat vagy javításokat képes felmutatni.