Tech

Tízből egy háziállat facebookozik

Angliában a kisállatok tulajdonosainak 55 százaléka ír kedvencéről, míg - mint kiderült - 10 százalékuk saját profilt is létrehoz nekik.

A Facebook, a Twitter és a YouTube sem menekülhet minden tízedik cica, kutya, hörcsög és egyéb otthon tartható állat közösségi oldalak iránti szenvedélye elől.

Az állatok online világhódító körútja persze nem újkeletű, magunk is beszámoltunk már például Maru cicáról, a dobozok megszállottjáról, de ugyanebbe a kategóriába tartozik Mark Zuckerberg pulija is. Azonban úgy tűnik, egyre több celeb státusszal nem rendelkező kedvenc szeretne netezni.

A piaci rést érzékelve a szolgáltatók kifejezetten állatok számára hoztak létre olyan oldalakat, mint a Critter, a Catster vagy a Doggie Dating.

Annak ellenére, hogy szerintünk ennél menőbb dolgokat is csináltak már emberek a neten, a szakértők szerint nincs min csodálkozni, hiszen a digitális lét egyre nagyobb szeletet szakít ki az életünkből, éppen ezért teljesen természetes, hogy életünk egy másik szegmensét, kis kedvencünket is szeretnénk ebbe bevonni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik