Bő egy évvel ezelőtt még nagyban mentek a találgatások, hogy a hatalmas iPhone-ra emlékeztető eszközt vajon iSlate néven jelenítik-e meg; most pedig, hogy egy év alatt minden nagyobb gyártó kínál valamilyen tabletet, vagy tablet-netbook hibridet, már az iPad2-ről szólnak a pletykák.
Érdekes módon az elemzők nem érezték akkora újításnak az iPadet és az átlagos előrejelzés az egy év alatt eladható darabszámot 3,3 millióban jelölte meg világszerte. Nos, a 2010-es évben közel 15 millió iPad talált gazdára – és visszatekintve az a meglepő, hogyan tudták így alulbecsülni.
És ez az eladási szám csak nőni fog. Az Oppenheimer & Co. szerint 2014-ben teljesen reális, ha 115 millió tablet kerül eladásra.
A legfontosabb adat azonban az utóbbi egy évből, hogy az összes eladott táblagép 90%-a márpedig iPad. Minden konkurens újítás és fejlesztés ellenére az elsőként debütáló Apple-t nehéz lesz letaszítani erről a trónról, pláne úgy, hogy hónapok választanak el bennünket az iPad (minden bizonnyal korszerűsített) utódjától.
AJÁNLOTT LINKEK:
Az iPad egy éve (infografika) – angolul (Mashable)