Üzleti tippek
Male Owner Of Gift Store With Digital Tablet; Shutterstock ID 372396547

5 tipp, hogy még jobban pörögjön az üzlet

24.hu
24.hu

2017. 12. 04. 19:25

A kisvállalkozásoknak is profi IT-infrastruktúrára van szükségük a biztonságos üzletmenethez.
Korábban a témában:

Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk, de házon belül folyamatosan probléma van az internet-ellátással? Szeretnénk még produktívabbá tenni a cégünk működését, de nincs idő az infrastruktúra felügyelésére? Számtalan kérdés merülhet fel egy kisvállalkozás irányítása során, melyekre sok esetben nem fordítunk kellő figyelmet – pedig ezzel jelentősen eredményesebbé tehetjük cégünk működését is. Az Invitel kisvállalati szakértője kigyűjtötte, hogy miként lehet egyszerű megoldásokkal növelni cégünk hatékonyságát.

Bízzunk a szakemberekben!

Könnyen beláthatjuk, hogy kevesebb idő jut ügyfeleinkre, ha az internet-szolgáltatással kapcsolatos feladatokat is nekünk kell ellátni. Ne gondoljuk, hogy egy kisvállalatnak nincs szüksége profi infrastruktúrára, hiszen az elengedhetetlen a folyamatos és biztonságos üzletmenethez. Amennyiben egy megbízható szolgáltató felügyeli a távközlési rendszerünket, egyszerűbbé és költséghatékonyabbá válik az üzemeltetés, ráadásul az adataink is biztonságban lesznek.

Válasszunk személyre szabott szolgáltatást!

Ahány vállalkozás, annyi igény – ezért érdemes olyan távközlési szolgáltatást választanunk, amely a lehető legjobban illeszkedik cégünk profiljához. Egy tanácsadó cégnél és egy vendéglátóhelyen például teljesen más csomagra van szükség: míg az előbbinél fontos, hogy a munkatársak céges irodai telefont használhassanak, az utóbbinál nagyban növeli az üzlet sikerét, ha van televízió. Az Invitel kisvállalati ajánlataiban például magunknak állíthatjuk össze a csomagjainkat, így a szolgáltatásokat az üzleti igényeinkhez igazíthatjuk.

Kérjünk segítséget!

Amennyiben nem vagyunk IT-szakértők, sajnos előfordulhatnak olyan hibák vagy biztonsági problémák, amelyeket saját magunk nem tudunk megoldani. Ez amellett, hogy megnehezíti a cég mindennapos működését, akár a hírnevét is ronthatja. Ezért érdemes olyan szolgáltatót választanunk, amelyre nyugodtan rábízhatjuk a technológiai és kiberbiztonsági kérdéseket, így megelőzhetjük az esetleges problémákat. A gyorsított hibaelhárítás és a 0-24 órás technikai segítségnyújtás is elengedhetetlen ahhoz, hogy a felmerülő informatikai nehézségek mellett is nyugodtan koncentrálhassunk a vállalkozásunkra.

Nyújtsunk extrát az ügyfeleknek is!

Egy cégünkre szabott csomag vásárlásával nemcsak a működéshez szükséges infrastruktúrát teremthetjük meg, de az ügyfelek bizalmát is könnyebben elnyerhetjük. A vásárlók, illetve vendégeink szívesebben tartózkodnak üzletünkben, ha ingyenes Wi-Fi-n keresztül használhatják az internetet, vagy tévézéssel üthetik el a várakozás idejét.

Válasszuk a kedvezményes ajánlatot!

Ha kiválasztottuk a számunkra fontos szolgáltatásokat, érdemes keresni olyan kombinált kisvállalkozói csomagot, amely minden igényünket magában foglalja, így pénzt is spórolhatunk. Az Invitelnél például a Profi csomag vezetékes szolgáltatásai (internet, telefon, tévé) közül minél többfajtát rendelnek meg egyidejűleg, annál nagyobb kedvezményben részesülhetnek a vállalkozások. Két termék együttes megvásárlása esetén 20% kedvezményt adnak a szolgáltatás árából, három termék esetén pedig 30%-ot.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2014. március 27.
Vancsura István, a NAV megszüntetett Kiemelt Ügyek Igazgatósága RAPID ellenőrzési főosztályának volt vezetője (j) és Horváth András, volt adóhivatali dolgozó a Levegő Munkacsoport Áfabotrány: kitálal egy volt NAV-vezető címmel tartott sajtótájékoztatóján Budapesten a MagNet Házban 2014. március 27-én.
MTI Fotó: Soós Lajos

Az ember, aki legyűrte a NAV-ot és a NER-t

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.