Hogyan segítheti a kreativitás a tanácsadói szakma megújulását – ennek szellemében indít kampányt egyetemisták körében a KPMG. A diákok egy online felületen küldhetik be innovatív ötleteiket, amelyek közül a legjobbakat később egy workshop keretében a cég tapasztalt szakembereivel fejleszthetik tovább.
Az új generáció megszólítására és bevonására, innovatív és kreatív erejének mozgósítására és az együttgondolkodásra a KPMG a magyar gyökerű, globális Be-novative céggel lépett partnerségre, a startup biztosítja a kampány innovációs platformját.
Két magyar és egy angol nyelvű témát hirdetnek meg a Be-novative webes platformján, ahol a hallgatók egymással együttműködve és versengve tudnak ötleteket és koncepciókat beküldeni, és azokat értékelni. A témák azt járják körül, milyen lesz a tanácsadói szakma jövője, miként formálhatják a piacot a modern technológiák, és mit tanulhatnak a cégvezetők az egyetemistáktól.
Az online ötletbörze mellett öt egyetemi gazdasági karon is lesznek rendezvények októberben. A legjobb koncepciók beküldői végül egy szakmai napon a KPMG tapasztalt munkatársaival is találkozhatnak, ahol egy hackathon formájában a legátütőbb ötleteket közösen fejleszthetik tovább
„Számunkra a gondolkodás és az ötletek jelentik a fejlődést, melyhez felkészült, kreatív és kihívásokat kedvelő pályakezdőket keresünk. Ehhez kínál platformot a Be-novative csapata, akik több innovációs projektben is együttműködő partnereink. Ötletversenyünk október 27-ig tart” – összegezte Emri Zsuzsanna, a tanácsadó cég HR-igazgatója.
„Módszertanunk arra a tudományos felismerésre épít, hogy az innováció legfontosabb sikertényezője a kreativitás és a kollaboráció. Számos iparágban segítettünk már nagyvállalatoknak áttörést elérni ezen a téren” – tette hozzá Várnagy Priszcilla, a startup vezérigazgatója.