Üzleti tippek

A láthatóság létkérdés a magyar cégek számára

Az Invitel tapasztalatai szerint a legfrissebb felmérések eredményeivel egybevágóan a magyar kisvállalatok számára is egyre fontosabb kérdéssé válik az ügyfélszerzés és az ügyfélélmény fokozása.

A potenciális megrendelők megcélzásához azonban maguknak a vállalkozásoknak is láthatóvá kell válniuk. Ehhez szinte elengedhetetlen az online jelenlét, egy egyszerűen létrehozható és fenntartható saját honlap, illetve a könnyen megjegyezhető, céges e-mail cím.

A kisebb hazai cégek 56 százaléka még mindig nem rendelkezik weboldallal.

A hatékony ügyfélkezelés szempontjából éppen ilyen fontos az is, hogy egy vállalkozás telefonvonalai se legyenek állandóan foglaltak. Sőt, további sikertényező lehet, ha vendégkörük, ügyfeleik is használhatják Wi-Fi hálózatukat. A fogyasztók ugyanis ma már szinte természetesnek veszik az internet-hozzáférést a legegyszerűbb szolgáltatások igénybevétele során is.

Emellett mind nagyobb igény mutatkozik a várótermekben, éttermekben, szálláshelyeken a publikus televíziózásra. Ezért a kisvállalkozásoknak a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében a Wi-Fi mellett a jogtiszta, üzleti TV-szolgáltatás biztosítására sem árt gondolniuk.

Minden tizedik kis- és közepes méretű vállalat ma már okostévével is bővíti eszköztárát.

Látni, látszani, kiszolgálni

A magyar vállalkozások fontos sikertényezői ezek, amelyek megvalósulásában nyújtanak segítséget az Invitel – kifejezetten kisvállalatok mindennapi munkáját támogató – szolgáltatásai.

A teljes mértékben kombinálható Profi vezetékes internet,- telefon- és TV-csomagok stabil telekommunikációs hátteret biztosítanak a cégeknek. Így a vállalkozások könnyebben megláthatják az üzleti lehetőségeket és leendő ügyfélkörüket változatos igényeikkel együtt. Egyben ők maguk is jobban láthatóvá, elérhetővé válhatnak és vevőik, megrendelőik kiszolgálása is egyszerűsödhet.

Megbízható és professzionális segítség a mindennapi munkában

„Ismerve a kisvállalatok mindennapi munkáját, a szegmens sokszínűségét, kialakítottunk számukra egy olyan szolgáltatás-konstrukciót, amely hatékonyan támogatja működésüket. Profi elnevezésű portfóliónkkal a vállalkozások megbízható, professzionális és stabil szolgáltatásokra alapozhatják tevékenységüket. Kiemelve a mind fontosabbá váló internet-elérhetőséget, amely az ügyfélszerzés szempontjából jelentős online jelenlétet is biztosítja számukra a már meglévő megrendelőik, vásárlóik igényeinek kiszolgálásán túl. Csomagjaink versenyképességét a szolgáltatási kör bővítésével is fokozni kívántuk. Ezért márciustól kisvállalati ügyfeleink az internet és telefon mellé már publikus TV-szolgáltatást is választhatnak” – fogalmazott Iski István, az Invitel lakossági és kisvállalati üzletágának marketingigazgatója.

Profin kombinálhatnak a vállalkozások

A Profi céges vezetékes internet-, telefon- és TV-csomagok teljes mértékben szabadon kombinálhatók, ezért minden érdeklődő cég megtalálja köztük a számára leginkább előnyös ajánlati struktúrát. Legyen szó pékségről, kávézóról, ügyvédi irodáról, autószerelő műhelyről, étteremről vagy szálláshelyről. Ráadásul egyéves határozott idejű szerződéskötés esetén annál nagyobb havidíj-kedvezményben részesülhetnek a vállalkozások, minél többfajta vezetékes Profi szolgáltatást rendelnek meg egyidejűleg – összegezte a szolgáltató.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik