Üzleti tippek
Competition

Siessen külföldre! Expressz program kkv-knak

24.hu
24.hu

2015. 10. 08. 12:23

Export Expressz néven a hazai cégek exportjának segítésére új programot indított a Magyar Nemzeti Kereskedőház.

Kiemelt figyelmet kapnak az innovatív startupok, illetve segítik a határon túli magyar és az anyaország cégei közötti együttműködést. Így a korábbi eszközökre építve az új programmal még szélesebb lehetőséget nyújtanak a magyar kkv-nak a külpiaci jutáshoz – összegezte a társaság vezérigazgatója.

Ducsai-Oláh Zsanett hozzátette: a programban exportorientált stratégiát valósítanak meg, a legpiacképesebb iparágakban 20-30 már eddig is sikeres exportőrt további lehetőséghez segítik, ezek a cégek pedig zászlóshajóként utat nyithatnak a többi magyar vállalkozásnak is.

A nemzetközileg is versenyképes technológiákat, vállalkozásokat is felkarolják. Október 15-étől a kereskedőház tematikus weboldalán jelezhetik a projektgazdák külpiaci szándékukat.

Áldomással könnyebb lesz

A programban a kiváló magyar élelmiszerek külpiaci megjelenéséhez megalkották az Áldomás ernyőmárkanevet, amely a magyar élelmiszeripari termékek egységes megjelenítését szolgálja.

Sikeres üzletembereket keresnek

Ducsai-Oláh Zsanett szólt arról is, hogy a programban építenek a magyar származású külpiacon sikeres üzletemberekre is, akik kapcsolataik, gazdasági súlyuk révén segítenének az anyaország cégeinek.

  • A sajtótájékoztatón Klimovitsky Szabó Szilvia, a kereskedőház partnere elmondta: Kaliforminában él, alelnöke a magyar-amerikai kereskedelmi kamarának, befektetési vállalkozást vezet, kapcsolati hálózatát felajánlotta a Magyar Nemzeti Kereskedőháznak.
  • Hrivnák Tünde, a By Me divatmárka tulajdonosa és tervezője sikeresen juttatta külpiacra prémium kollekcióját, amely magyar népi motívumot – kalocsai, matyó – használ, autentikus, professzionális kézi hímzéseket alkalmaz.
  • Bokrosi Máté, a Zador Fine Bar szappanmárkanév tulajdonosa kiemelte, hogy a kereskedőházzal közösen lépett külpiacra, tavaly Dubaiban és Moszkvában mutatta be termékeit, jelenleg 8 országban értékesítenek.
  • Antal Csaba, a Velo-track kerékpárnyomkövető ötletgazdája arról számolt be, hogy egyéves IT-cégként a kereskedőház izraeli kiállításon való részvételi lehetőségére jelentkeztek, és mutathatták be terméküket, amely iránt jelentős az érdeklődés – összegezte az MTI.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

JERUSALEM, ISRAEL - DECEMBER 11:  Protesters burn a poster of U.S. President Donald Trump in front of the Damascus Gate at the entrance to the Old City on December 11, 2017 in Jerusalem, Israel. In an already divided city, U.S. President Donald Trump pushed relations in the city to breaking point after making the announcement to recognize Jerusalem as Israel's capital.  (Photo by Chris McGrath/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.