Üzleti tippek

Képeslap, SMS, e-mail – Önnél melyik a karácsonyi favorit?

FN24
FN24

2014. 11. 18. 17:37

Az Invitel felmérése szerint egyre többen választják a legmodernebb, online eszközöket, ugyanakkor a közeli hozzátartozóknak még mindig főként telefonon, illetve személyesen kívánunk kellemes ünnepeket.

Korábban a témában:

Az ügyfelek körében végzett felmérés szerint a postai úton feladott üdvözlőkártyákat még mindig sokan használják, de egyre nagyobb teret nyernek a modernebb eszközök is. Papíralapú képeslapot a megkérdezettek 40 százaléka küld, míg az e-mailt közel 20 százalékuk, az SMS-t pedig több mint 30 százalékuk veszi igénybe a karácsonyi üdvözletek elküldéséhez.

A 35 év alatti korosztály fele az interneten keresztül üdvözli ismerőseit, ugyanakkor töretlen népszerűségnek örvend a telefon és a személyes látogatás.

Korcsoporttól függetlenül a megkérdezettek több mint 80 százaléka hívja fel közelebbi szeretteit az ünnepek alkalmából, és közel ugyanennyien keresik fel a rokonokat, barátokat.

Az Invitel a karácsonyi készülődés jegyében a lakossági ügyfeleket célozza meg. Promóciójukban a vállalat egyszeri bruttó 10 000 forintot elenged minden új lakossági ügyfél havi díjából, aki most fizet elő a tévé-, internet- és telefonszolgáltatások közül kettőre vagy mindháromra Invilág-csomagban – kétéves szerződéssel. Az új előfizetők 90 napig díjmentesen próbálhatják ki a társaság legújabb tematikus tévés minicsomagjainak egyikét és egy vírusvédelmi szolgáltatást is. (x)

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Kecskemét, 2017. március 3.
Stadler József akasztói vállalkozó az ellene költségvetési csalás bûntette és magánokirat-hamisítás vétsége miatt indított büntetõper tárgyalásán a Kecskeméti Törvényszéken 2017. március 3-án. A bíróság a vádlottat öt év börtönbüntetésre ítélte.
MTI Fotó: Ujvári Sándor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.