Üzleti tippek

Non – stop orvosi call center

admin
admin

2011. 08. 19. 15:38

A gyermekvárás egy örökzöld és kifogyhatatlan téma, mivel életünk legnehezebb és legfelelősségteljesebb feladata. Vastag könyveket olvasgatunk, hogy minél felkészültebbek legyünk születendő gyermekünk érkezésére, kérdéseket írunk össze orvosainknak, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy óvjuk csöppségeinket már a terhességünk első perceitől kezdve.

A baba megszületése után pedig újabbnál újabb kihívásokkal kell szembenéznünk, mint kezdő szülőknek. Folyamatos „továbbképzéseket” tartunk sorstársainkkal a játszótéren, és minden alkalmat megragadunk arra, hogy bővítsük tudásunkat. Szívesen osztjuk meg tapasztalatainkat, hogy minél több információt magunkba szívjunk, így készülve fel a váratlan eseményekre, amelyek utolérhetnek bennünket egy utazás, kirándulás vagy csak a délutáni sétáink során. Ezek nagyon hasznos tapasztalatok, de néha nagy szükségünk van egy szakember segítségére is.

Egy pici baba ellátása sok izgalommal jár, hiszen apróságunk szóban nem tudja elmondani, ha rosszul érzi magát, vagy fájdalma van. A sírás az egyetlen eszköz, amellyel jelezni tudja nekünk, ha valami baj van, azonban kezdő anyukaként nem mindig tudjuk eldönteni, hogy hogyan is tudnánk segíteni rajta. A legtöbb esetben ártatlan problémákról van szó, de ennek ellenére sok kérdést merülhet fel bennünk. Ilyenkor a gyermekünk egészsége és saját magunk megnyugtatása érdekében jó, ha van kihez fordulnunk szakszerű segítségért.

Az Allianz Babaváró Életprogrammal rendelkező résztvevő ügyfelei részére a nap 24 órájában orvosi call centert biztosít, ahol szakemberek nyújtanak segítséget a következő témákban:

– kérdezhet életmóddal, egészségmegőrzéssel, orvosi dokumentáció értelmezésével kapcsolatban,

– érdeklődhet egészséggel, betegséggel, gyógykezeléssel kapcsolatosan,

– szakmai segítséget kérhet gyógyszerek összetételét, mellékhatásait, alkalmazhatóságait illető kérdésekben,

– tájékoztatást kaphat az orvosi, gyermekorvosi, fogorvosi ügyeletekről,

– tájékozódhat az ügyeletes gyógyszertárakról,

– érdeklődhet egészségügyi intézmények elérhetőségeiről is.

A 06-1-461-1555-ös telefonszámon elérhető orvosi call center non-stop fogadja a kérdéseket, de a szerződéssel rendelkező ügyfél levelet is küldhet, amelyre a szakorvosok 24 órán belül válaszolnak.

További információk

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.