Üzleti tippek

Magyar siker Cannes-ban

Hazai médiaügynökség, az Initiative Budapest ezüst oroszlán díjat nyert Cannes-ban, médiakategóriában.

Ezüst oroszlánt nyert az Initiative Budapest a Cannes-i reklámfesztiválon a Soproni “Tökéletes csapolás” kampányával a Best use of Outdoor kategóriában.

“Fantasztikus, régen várt elismerése ez a magyar médiaszakmának. Egy hasonlóan fantasztikus együttműködés eredménye ez a díj, amelyben főszerepet játszott ügyféloldalon a Tóth Gergely vezette Soproni márkáért felelős marketing csapat és az alapötletet kidolgozó White Rabbit kreatív ügynökség. A mi kis triónk közös érdeme ez az Ezüst Oroszlán.” mondta Németh Béla, az Initiative Budapest ügyvezető igazgatója a siker után.
Magyar siker Cannes-ban 1

A kampányban 755 plakáton és 495 citylighton valódi kocsmák valódi csaposai szerepeltek, mindenki a saját kocsmájához közel. Ezek az – átlag reklámokban szokásos ismeretlen helyett ismerős – arcok, nevek és kocsmák segítették a kommunikáció egyedülálló hitelességét és lokalizáltságát, csakúgy, mint az Initiative Budapest rangos nemzetközi elismerését.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik