13:37
A norvég tulajdonú szolgáltató az újraindulást követően kiadott közleményében azt írta, hogy a hiba miatt a mobil hangszolgáltatás Budapest és környéke egyes részein, illetve a mobil internet szolgáltatás országosan mintegy egy órán keresztül nem volt elérhető. A leállást technikai hiba okozta.
A cég a közleményben elnézést kér az érintettektől az esetlegesen okozott kellemetlenségekért. Az előfizetőket akkor illeti meg kötbér, ha a szolgáltatás szünetelése meghaladja a négy órát.
Legutóbb egy éve volt jelentős műszaki hiba a magyar mobilhálózatban: a T-Mobile hálózata december 4-én hajnalban kezdett akadozni egy hálózati szoftver frissítését követően. A szolgáltatás akkor kora délutánra fokozatosan állt helyre.
13:12
A Telenor Facebook-oldalán is megerősítette, hogy technikai hibát elhárították és immáron minden visszatért a régibe. A cég javasolja, hogy akinek valamilyen Telenoros szolgáltatása nem indult el, kapcsolja ki, majd be az adott készüléket.
13:05
A Telenor az MTI-vel közölte, hogy hálózata helyreállt. Számos felhasználó szerint a telefon ki- és bekapcsolása immáron segít a kapcsolódási gondok megoldásán.
12:01
A Telenor ügyfélfogadásán megerősítették, hogy hálózati probléma adódott, aminek elhárításán dolgoznak a szakemberek. Hogy mikor áll helyre a hálózat, arra nem tudtak válaszolni. A cég kommunikációs osztályát nem lehetett elérni. A telenor.hu internetes oldal szintén nem jelentkezik.
Próbáljuk megtudni mi történt, amint van információnk, közöljük olvasóinkkal.
Ez olvasható a Facebookon:
“Telenor Hungary: Budapest és Pest megye bizonyos részein leállt a szolgáltatásunk, amint bővebb információnk lesz, azonnal megosztjuk veletek. Dolgozunk a hiba elhárításán.”
A hazai több mint 11 millió mobilelőfizetés nagyjából 35 százaléka köthető a Telenorhoz, tehát körülbelül 3,8 millió ügyfelet érint a leállás.