Üzleti tippek

A Marionnaud és a DM vezet Magyarországon

admin
admin

2010. 11. 08. 11:01

A csehek a legsegítőkészebbek, a magyarok azok, akik legtöbbet adnak a külső megjelenésre, a szlovákoknál pedig a legerősebb a vevőhűség építése – mutat rá egy friss felmérés, amely a hazai és a külföldi parfümériákat és drogériákat vette górcső alá.

Az International Service Check (ISC) nemzetközi piackutató cég tesztvásárlói 6 közép-európai ország (Lengyelország, Bulgária, Románia, Csehország, Szlovákia és Magyarország) legnagyobb és legismertebb parfümériáit és drogériáit látogatták végig. Többek között felmérték a szolgáltatás minőségét, az alkalmazottak viselkedését, illetve az üzletek tisztaságát.

A tesztvásárlók 27 parfüméria láncot vizsgáltak meg, köztük nyolcat (DM, Fann Perfumerie, L’Occitane (en Provence), Marionnaud Parfumeries, Rossmann, Schlecker, Sephora, Yves Rocher) nemzetközi viszonylatban.

Magyarországon az üzlet megjelenése tekintetében a legjobb eredményt a Marrionnaud, DM és a Muller; termékbemutatás vonatkozásában a Muller, a Rossmann és a DM; míg a szolgáltatás minősége kategóriában a Marionnaud vitte el a pálmát. A vevőhűség építése kategóriában a DM és a Schlecker szerepelt a legjobban. Az összetett értékelésben tehát hazánkban a Marrionnaud az első, míg a DM a második helyen végzett.

Az általános értékelések alapján hazánk a többi ország tükrében az 5. helyezést érte el, a rangsor élén ugyanis Csehország végzett, maga mögé utasítva Romániát és Szlovákiát. A „Megjelenés” kategóriában viszont Magyarország lett a győztes.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Megszólalt Havas Henrik

Miniature figures near Bitcoin physical coin. Futures on Bitcoins increased by more than 20% after their American debut on the Chicago Cboe Futures Exchange.  (Photo by Manuel Romano/NurPhoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.