Üzleti tippek

A Telekom személycseréit a piaci változások indokolják

Mivel a távközlési iparág nagyon gyorsan fejlődik, új technológiák születnek, és ennek megfelelően alakulnak a piaci trendek, a Magyar Telekomnak is gyorsabban kell reagálnia a változásokra - indokolta Christopher Mattheisen, a társaság elnök-vezérigazgatója a vállalat felső vezetésében történt változásokat.

Az elnök-vezérigazgató szerdán Budapesten sajtótájékoztatón bemutatta a szeptemberben kinevezett Keszég Attila új értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettest, valamint a nyáron pozíciójába lépett Király István új marketing vezérigazgató-helyettest.

Nehéz időszakot él az ország és a vállalat, és ezért nagyon fontos, hogy a kulcsfontosságú területek jó szakemberek kezében legyenek. – mondta. Büszkék arra, hogy a három képernyős stratégiájuknak megfelelően a televíziós piacon nagyon erős második helyet értek el 28 százalékos részesedéssel. Itt másfél évvel ezelőtt még jóval gyengébben állt a Magyar Telekom, ám 12-18 hónap múlva piacvezető akar lenni.

Christopher Mattheisen hangsúlyozta: céljuk az, hogy amikor elkezdődik a gazdasági kilábalás, a Magyar Telekom erős pozíciókból induljon. Hozzátette, hogy vannak már jelei a kilábalásnak, nő a bruttó hazai termék és a kiskereskedelmi forgalom, de a munkanélküliség továbbra is magas.

Az eseményen Király István elmondta: a hagyományos vezetékes, televíziós és mobil szolgáltatások mellett a vállalat megjelent a gáz- és az áramszolgáltatás, illetve a biztosítás területén is. Az ügyfelek száma az új területeken is dinamikusan nő, energia-szolgáltatási szerződést már 15 ezren kötöttek velük, különböző biztosításokat pedig több mint 100 ezren.

Folytatják a három képernyős stratégia megvalósítását, és most azon dolgoznak, hogy a mobiltelefonon, a televízióban és az interneten megjelenő tartalmak átjárhatóak, és mindegyik eszközön megjeleníthetők legyenek.

A mobilkészülékekről elmondta, egyre nő az igény az okos telefonok iránt. Ezek elterjedtsége ma a magyar piacon 10-15 százalék, de dinamikusan nő az eladásuk: a napi értékesítésben már 20 százalék körüli.

A technológia helyett most már az ügyfeleket helyezik előtérbe, és őket akarják kiszolgálni magas színvonalú termékekkel és szolgáltatásokkal. Új területeken is megjelennek –mondta Keszég Attila -, ezek között említette például az egészségügyet és a szállítmányozást.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik