Üzleti tippek

Duplázással nyomul a TV2

Szombaton egymás után két Megasztárt sugároz a kereskedelmi adó, így kívánja megszorítani az RTL Klubon futó X-Faktort – írja a Marketing & Média.

Múlt szombaton csúnya vereséget szenvedett a Megasztár című műsor a rivális adón akkor debütáló X-Faktortól. A TV2 vezetése válaszcsapásként ezen a héten egymást követően két adást sugároz majd tehetségkutató műsorából.

A Megasztár augusztus 21-én jól teljesített, első adása ugyanis 44,6 százalékos közönségarányt produkált a 18-49 éves korosztályban. Egy héttel később azonban már szembe kellett nézni a legnagyobb rivális új produkciójával. Az X-Faktor mindent vitt: kétszer akkora közönségarányt produkált, mint a Megasztár, a 18-49 évesek közül közel 800 ezren nézték, míg a teljes lakosság köréből 1,77 millió ember figyelmét kötötte le.
A kérdés az, hogy a dupla produkció sugárzása mennyiben billenthet több nézőt a Megasztár javára, illetve ennél is fontosabb, hogy az egymással vélhetően a jövőben is szembe futó további adások során miképpen alakul majd a sorrend. Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója a Marketing&Mediának elmondta: meggyőződése, hogy az X-Faktor jól fog szerepelni a Megasztárral szemben. De hasonlóan vélekedik Kiss Péter, a TV2 programigazgatója is, aki szerint a szombat évek óta a Megasztár napja.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik