Üzleti tippek

Duplázással nyomul a TV2

admin
admin

2010. 09. 03. 17:14

Szombaton egymás után két Megasztárt sugároz a kereskedelmi adó, így kívánja megszorítani az RTL Klubon futó X-Faktort – írja a Marketing & Média.

Múlt szombaton csúnya vereséget szenvedett a Megasztár című műsor a rivális adón akkor debütáló X-Faktortól. A TV2 vezetése válaszcsapásként ezen a héten egymást követően két adást sugároz majd tehetségkutató műsorából.

A Megasztár augusztus 21-én jól teljesített, első adása ugyanis 44,6 százalékos közönségarányt produkált a 18-49 éves korosztályban. Egy héttel később azonban már szembe kellett nézni a legnagyobb rivális új produkciójával. Az X-Faktor mindent vitt: kétszer akkora közönségarányt produkált, mint a Megasztár, a 18-49 évesek közül közel 800 ezren nézték, míg a teljes lakosság köréből 1,77 millió ember figyelmét kötötte le.
A kérdés az, hogy a dupla produkció sugárzása mennyiben billenthet több nézőt a Megasztár javára, illetve ennél is fontosabb, hogy az egymással vélhetően a jövőben is szembe futó további adások során miképpen alakul majd a sorrend. Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója a Marketing&Mediának elmondta: meggyőződése, hogy az X-Faktor jól fog szerepelni a Megasztárral szemben. De hasonlóan vélekedik Kiss Péter, a TV2 programigazgatója is, aki szerint a szombat évek óta a Megasztár napja.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Reka Bucsi speaks to the audience after being awarded the Audi Short Film Award during the awards ceremony of the 68th edition of the Berlinale film festival on February 24, 2018 in Berlin. / AFP PHOTO / Tobias SCHWARZ
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.