Üzleti tippek

A Sonyé a ShowTime Budapest Kft. többsége

A Sony Music Entertainment Magyarország Kft. megvásárolta a ShowTime Budapest Kft. 51 százalékát - jelentette be Kevin Lawrie, a Sony európai és afrikai régiókért felelős elnöke hétfőn közleményben.

A ShowTime – mint legnagyobb hazai tulajdonban lévő eseményszervező cég Magyarországon – bonyolítja az ország legrangosabb koncertjeinek jelentős részét. A ShowTime Budapest Kft. 2008-ban 1 milliárd 332 millió forint, 2009-ben 1 milliárd 432 millió forint árbevételt ért el. Nyereségadatot az MTI érdeklődésére nem kívántak közölni, miként a vételárról sem kívántak tájékoztatást adni.

Geszti Margit, a Sony Music Entertainment Magyarország ügyvezető igazgatója a közleményben hangsúlyozza: “Jó ideje dolgozunk már a ShowTime-mal, és örömmel tekintünk az akvizíció következtében előttünk nyíló új lehetőségekre, amelyek révén tovább növeljük hazai és nemzetközi művészeknek és céges partnereinknek nyújtott szolgáltatásaink körét”.

Az ügylet révén a ShowTime lesz a Sony Music koncertszervező cégekből álló európai hálózatának legújabb tagja, s a megállapodás értelmében a ShowTime a jelenlegi formában működik tovább.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik