Üzleti tippek

Százmilliókat bukott az AOL

admin
admin

2010. 06. 18. 07:45

A vásárlási összeg töredékéért, 10 millió dollárért vált meg az AOL két év után a Bebo közösségi hálózattól. Az új tulajdonos a Criterion Capital Partners LLC.

Kevesebbért, mint a vételár 2 százalékáért jutott hozzá az új tulajdonos a Bebo közösségi szolgáltatáshoz. A Time Warnertől nemrégiben különvált AOL két évvel ezelőtt még az ár sokszorosát, 850 millió dollárt fizetett a Beboért.

A közösségi oldal korábban mintegy 40 millió taggal büszkélkedhetett, s a legnagyobb hálózatnak számított Nagy-Britanniában, Írországban és Új-Zélandon, míg az USA-ban a harmadik helyen állt, a MySpace és a Facebook mögött. Mára azonban a Bebo jelentősen veszített népszerűségéből, a ComScore adatai szerint áprilisban csupán 12,6 millió tagja volt. Így nem meglepő, hogy a cég eladása vagy megszűntetése hosszú ideje napirenden volt az AOL-nál. Az eladási árat egyik fél sem erősítette meg.

A Time Warner jelenlegi ügyvezetője utólag kockázatos, némileg túlárazott ügyletnek nevezte a két évvel ezelőtti vásárlást.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Reyhanli körzet, 2018. január 21.
Tankkal elhaladó török tüzéreknek integet egy férfi a szíriai határ közelében levő Hatay déli tartomány Reyhanli körzetében 2018. január 21-én, miután a török haderő az előző napon szárazföldi hadműveletet indított Olajág fedőnéven a Népvédelmi Egységek (YPG) nevű kurd milícia ellenőrizte északnyugat-szíriai Afrín térségében. A beavatkozás eddig 153 célpontra mért csapást, köztük fegyverraktárakra és óvóhelyekre. (MTI/EPA/SedatSuna)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.